2019-04-30

Serviceändringar

En månad har nu gått sedan våra serviceändringar inom området ”Print” började gälla. Vi har nu tagit över alla beställningar av förbrukningsartiklar och service av våra kunders skrivare. Detta har varit ett väldigt stort steg för oss och vi är stolta att nu kunna erbjuda en service med större kontroll. Vi hoppas att ni vill följa med i vår utveckling till det bättre.

Förra serviceorganisationen har tidigare varit ansvariga för att en tekniker ska besöka er och för att toner ska komma i tid. Vi har under en längre period märkt brister i rutinerna där ni som kund har blivit lidande av längre leveranstider och inställelsetider från tekniker.

Nu är det vi som har ansvaret för att det ska fungera och har haft det sedan början av april, vilket känns både skönt och spännande. Vi tycker att det har gått väldigt bra även om vi fortfarande måste hitta bra rutiner för vissa moment, och vi har såklart mer att lära. 

Ha gärna i åtanke att nu ska era felanmälningar göras direkt till oss och inte till Xerox. Ni hittar våra kontaktvägar på hemsidan. 

Kontakta oss gärna om ni har några frågor, så hjälper vi gärna till.